nieuw logo 2020 definitief 750x300px

Veelgestelde vragen


Mocht het antwoord op jouw vraag er niet bij staan, stel je vraag dan via info@kija-handmade.nl 

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar wil daar graag nog iets aan toevoegen. Kan dat?
Als u een bestellig heeft geplaatst en u wilt deze wijzigen kunt u het volgende doen.
- Iets toevoegen
Plaats een nieuwe bestelling via de website met alle producten die u wilt bestellen.
Stuur ons hierover wel een email dat uw oude bestelling kan vervallen met uw naam en bestelnummer.
 - Iets verwijderen uit de bestelling
Als u iets uit de bestelling wilt verwijderen kunt u dit doorgeven op info@kija-handmade.nl.
Graag dan wel aangeven om welk artikel het gaat. En uw adresgegevens en ordernummer doorgeven.
Het kan voorkomen dat een het product al voor u is gemaakt dan kan het helaas niet worden verwijderd uit de bestelling.


Kan ik mijn bestelling annuleren? 
Dat kan, mits je dit zo spoedig mogelijk doet en voor gepersonaliseerde artikelen dient u binnen 48 uur te annuleren. Onze orders worden in de regel binnen 48 uur verwerkt. Eenmaal verwerkt, is de bestelling niet meer te annuleren. Om je bestelling te annuleren, stuur ons even een mail. 

Kan ik ook voor iemand anders bestellen? 
Ja hoor, geen probleem! Bij het plaatsen van je bestelling kun je ook een andere naam en bezorgadres opgeven. 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar de betaling is mislukt. Wat nu? 
U kunt ons hierover een mail sturen zodat we u een nieuwe ideal link kunnen sturen.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu? 
Heb je binnen een uur na de bestelling nog geen bevestiging ontvangen, controleer dan even je spam of je 'ongewenste items' map. Misschien ziet je provider ons mailtje als spam Heb je helemaal geen bevestiging ontvangen, neem dan even contact ons op: info@kija-handmade.nl

Wat gebeurt er als mijn pakketje geleverd wordt als ik niet thuis ben? 
Alle pakketten worden verzonden met PostNL of DHL. Nadat je pakketje verzonden is, ontvang je een mailtje met daarin een Track & Trace-code en een link naar de website van PostNL of DHL. Op deze site zie je hoe laat jouw pakket ongeveer geleverd wordt. Ben je niet thuis als het pakketje bezorgd wordt? Dan probeert de bezorger het af te geven bij de buren. Lukt dit ook niet, dan laat de bezorger een berichtje achter en wordt het pakketje de volgende werkdag opnieuw bezorgd. Als je bij de tweede poging weer niet thuis bent, dan kun je het pakketje afhalen bij het postkantoor. Het adres hiervan vind je op het berichtje dat de bezorger heeft achtergelaten. 

Mag ik retourneren als de bestelling tegenvalt? 
Ja wanneer je onverhoopt iets koopt waar je eigenlijk een andere verwachting van had, dan is retourneren binnen 7 dagen geen probleem. 
Meld je retourzending vooraf aan via: info@kija-handmade.nl en vermeld hierbij je ordernummer.  Je ontvangt van ons hier op altijd een bevestiging.
Stuur het betreffende artikel onbeschadigd, verpakt in de originele verpakking en omverpakking en voldoende gefrankeerd naar het hier onder vermelde adres.
Vermeld op je retourzending duidelijk je naam en ordernummer en stuur deze binnen 7 dagen na ontvangstdatum retour.
De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening en worden niet vergoed.
Na verwerking van je retourzending ontvang je een creditnota en wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort. Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt of beschadigd aankomen, kunnen wij helaas niet crediteren. Ook wanneer de afzender onbekend is, gaat ons dit niet lukken. Retouren die niet eerst zijn gemeld en door ons zijn bevestigd, kunnen wij niet in behandeling nemen en worden niet gecrediteerd. 
Enkel bij houten producten, maatwerk zoals gekozen kleur en maat, sale of gepersonaliseerde producten kunnen wij niet retour nemen.
Bij een fout in het product kunt u binnen 48 uur contact met ons opnemen via info@kija-handmade.nl en zullen wij de fout zo spoedig mogelijk herstellen.


KiJa-Handmade
T.a.v. afdeling Retouren (o.v.v. ordernummer) 
Etzenraderstraat 11
6454AK Jabeek

HELP!... Ik heb spoedig iets nodig! 
We gaan ons uiterste best voor je doen en met je mee-panieken... Dus... mail snel info@kija-handmade.nl en we bedenken samen met jou een oplossing. 

O NEE... Ik heb een klacht! 
Ben je niet tevreden over één van onze producten of over dienstverlening, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@kija-handmade.nl. We streven er naar om problemen of klachten altijd samen te bespreken en op de best mogelijke manier op te lossen. 
Heeft uw product breuk of schade dan dient u dit binnen 48 uur aan ons te melden anders kan er geen schade claim meer worden ingedient bij de vervoerder. Denk hierbij aan een foto van het defecte product, een foto van de doos + inhoud en een duidelijke foto van het verzendlabel. Zonder deze gegevens kunnen wij geen claim voor u indienen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 
In overleg kun je ook je bestelling bij ons afhalen in Jabeek. Neem dan wel eerst even contact met ons op: info@kija-handmade.nl 

Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN