Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Mocht het antwoord op jouw vraag er niet bij staan, stel je vraag dan via info@kija-handmade.nl 
 
Levertijd :

Hieronder ziet u gemiddelde levertijden dit kan altijd iets uitlopen zeker rond de feestdagen zijn de levertijden langer als vermeld.
  • Taarttoppers, ijsstokjes, tags, enz in 1 tot 3 werkdagen verzonden. Spoed bestellingen zijn meestal mogelijk stuur hiervoor even een mail naar info@kija-handmade.nl heart
  • Koek/fondant stempels in 1 tot 4 werkdagen verzonden.
  • Glitter toppers in 2 tot 6 wekrdagen verzonden
  • Social media signs 5 tot 10 werkdagen
  • Luxe houten decoratie en namen in 15 tot 25 werkdagen verzonden. 
  • Basic en blanke luxe namen in 5 tot 10 werkdagen verzonden.
  • Acryl spiegel en glitter namen of decoratie in 5 tot 15 werkdagen.
  • Paperflowers in 10 tot 25 werkdagen verzonden. 
  • Raamfolie's in 5 tot 15 werkdagen verzonden.
  • Naambordjes in 5 tot 15 werkdagen verzonden. M.u.v eigen ontwerp naambordjes 10 tot 15 werkdagen.
  • Stickers in 5 tot 15 werkdagen verzonden.
Mocht uw bestelling vertraging oplopen laten we dit natuurlijk weten.

Heeft uw bestelling spoed ? Stuur ons van te voren een berichtje of vermeld het tijdens uw bestelling bij opmerkingen dan kijken we samen met u wat mogelijk is.
Aan spoed zijn extra kosten verbonden hou hier rekening mee. 

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst, maar wil daar graag nog iets aan toevoegen. Kan dat?
Als u een bestellig heeft geplaatst en u wilt deze wijzigen kunt u het volgende doen.
- Iets toevoegen
Plaats een nieuwe bestelling via de website met de producten die u wilt bestellen kies voor afhalen om dubbele verzendkosten te voorkomen en geef als opmerking toevoegen aan ordernummer...
 - Iets verwijderen uit de bestelling
Als u iets uit de bestelling wilt verwijderen kunt u dit doorgeven op info@kija-handmade.nl.
Graag dan wel aangeven om welk artikel het gaat. En uw adresgegevens en ordernummer doorgeven.
Het kan voorkomen dat een het product al voor u is gemaakt dan kan het helaas niet worden verwijderd uit de bestelling.


Kan ik mijn bestelling annuleren? 
Dat kan, mits je dit zo spoedig mogelijk doet en voor gepersonaliseerde artikelen dient u binnen 48 uur te annuleren. Onze orders worden in de regel binnen 48 uur verwerkt. Eenmaal verwerkt, is de bestelling niet meer te annuleren. Om je bestelling te annuleren, stuur ons even een mail. 

Kan ik ook voor iemand anders bestellen? 
Ja hoor, geen probleem! Bij het plaatsen van je bestelling kun je ook een andere naam en bezorgadres opgeven. 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar de betaling is mislukt. Wat nu? 
U kunt ons hierover een mail sturen zodat we u een nieuwe ideal link kunnen sturen. Heeft u gekozen voor achteraf betalen dan word uw order automatisch doorgezet naar Billink u hoeft hiervoor niets te doen. Is uw betaling niet gelukt en wilt u de order annuleren dient u ons hierover te informeren binnen 48 uur anders is de order niet meer te annuleren.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu? 
Heb je binnen een uur na de bestelling nog geen bevestiging ontvangen, controleer dan even je spam of je 'ongewenste items' map. Misschien ziet je provider ons mailtje als spam Heb je helemaal geen bevestiging ontvangen, neem dan even contact ons op: info@kija-handmade.nl

Wat gebeurt er als mijn pakketje geleverd wordt als ik niet thuis ben? 
Alle pakketten worden verzonden met PostNL of DHL. Nadat je pakketje verzonden is, ontvang je een mailtje met daarin een Track & Trace-code en een link naar de website van PostNL of DHL. Op deze site zie je hoe laat jouw pakket ongeveer geleverd wordt. Ben je niet thuis als het pakketje bezorgd wordt? Dan probeert de bezorger het af te geven bij de buren. Lukt dit ook niet, dan laat de bezorger een berichtje achter en wordt het pakketje de volgende werkdag opnieuw bezorgd. Als je bij de tweede poging weer niet thuis bent, dan kun je het pakketje afhalen bij het postkantoor. Het adres hiervan vind je op het berichtje dat de bezorger heeft achtergelaten. 

Mag ik retourneren als de bestelling tegenvalt? 
Ja wanneer je onverhoopt iets koopt waar je eigenlijk een andere verwachting van had, dan is retourneren binnen 7 dagen geen probleem. 
Meld je retourzending vooraf aan via: info@kija-handmade.nl en vermeld hierbij je ordernummer.  Je ontvangt van ons hier op altijd een bevestiging.
Stuur het betreffende artikel onbeschadigd, verpakt in de originele verpakking en omverpakking en voldoende gefrankeerd naar het hier onder vermelde adres.
Vermeld op je retourzending duidelijk je naam en ordernummer en stuur deze binnen 7 dagen na ontvangstdatum retour.
De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening en worden niet vergoed.
Na verwerking van je retourzending ontvang je een creditnota en wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort. Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt of beschadigd aankomen, kunnen wij helaas niet crediteren. Ook wanneer de afzender onbekend is, gaat ons dit niet lukken. Retouren die niet eerst zijn gemeld en door ons zijn bevestigd, kunnen wij niet in behandeling nemen en worden niet gecrediteerd. 
Enkel bij houten producten, maatwerk zoals gekozen kleur en maat, sale of gepersonaliseerde producten kunnen wij niet retour nemen.
Bij een fout in het product kunt u binnen 48 uur contact met ons opnemen via info@kija-handmade.nl en zullen wij de fout zo spoedig mogelijk herstellen.


KiJa-Handmade
T.a.v. afdeling Retouren (o.v.v. ordernummer) 
Etzenraderstraat 11
6454AK Jabeek

HELP!... Ik heb spoedig iets nodig! 
We gaan ons uiterste best voor je doen en met je mee-panieken... Dus... mail snel info@kija-handmade.nl en we bedenken samen met jou een oplossing. Let op aan spoed zitten extra kosten verbonden.

O NEE... Ik heb een klacht! 
Ben je niet tevreden over één van onze producten of over dienstverlening, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@kija-handmade.nl. We streven er naar om problemen of klachten altijd samen te bespreken en op de best mogelijke manier op te lossen. 
Heeft uw product breuk of schade dan dient u dit binnen 48 uur aan ons te melden anders kan er geen schade claim meer worden ingedient bij de vervoerder. Denk hierbij aan een foto van het defecte product, een foto van de doos + inhoud en een duidelijke foto van het verzendlabel. Zonder deze gegevens kunnen wij geen claim voor u indienen.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen? 
In overleg kun je ook je bestelling bij ons afhalen in Jabeek. U kunt kiezen voor afhalen in Jabeek en zodra uw order klaar is om afgehaald te worden krijgt u een mail van ons om een afspraak voor afhaling te plannen.

Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN